Найбільш читане



Карта сайту

Основні пріоритетні напрямки розвитку освіти у 2014 році (за матеріалами брифінгу Міністра освіти і науки Дмитра Табачника у Кабінеті Міністрів України)

Теги: Загальні

 Одним з найголовніших пріоритетів залишається прискорений розвиток дошкільної освіти. Про це сьогодні на брифінгу у Кабінеті Міністрів України розповів Міністр освіти і науки Дмитро Табачник. 

 «Президентом України поставлено завдання впродовж 2013-2014 років ліквідувати черги у дошкільні навчальні заклади. За минулий рік, маючи оперативну статистику, в Україні створено додатково нових 55 тис. місць у дитячих садочках. На 2014 рік плани такі ж. Президент визначив 100 тисяч місць. Думаю, що до 1 січня 2015 року ми зможемо ліквідувати черги до дитячих садків. На сьогодні ми маємо один з кращих показників в Європі – майже 100% дітей 5-ного віку охоплені дошкільною освітою, близько 82% - усіх категорій, які відвідують дитячий садочок», – сказав Міністр.
 За словами Дмитра Табачника, у середній освіті головна увага приділятиметься впровадженню нових державних стандартів. Активно триває підготовка до переходу на новий зміст освіти учнів 3-х і 6-х класів, що розпочнеться з 1 вересня цього року.
 «У 2013 році завершено формування каркасу сучасної української школи – затверджено Концепцію профільної освіти. У документі закладено чимало прогресивних ідей. Це – суттєве розширення автономії школи у розподілі навчального часу (52%), забезпечення можливості створення індивідуальної освітньої траєкторії для кожного учня, впровадження професійних проб для усвідомленого вибору майбутньої професії. Упровадження Концепції розпочнеться з 1 вересня 2018 року», -  нагадав Міністр.
 Як зазначив Дмитро Табачник, у 2014 році заплановано забезпечити новими підручниками учнів загальноосвітніх навчальних закладів 3-х, 4-х та 6-х класів. Загалом – понад 250 назв нових підручників.
За словами Міністра, також продовжиться створення освітніх округів і робота з модернізації спортивних майданчиків шкіл.
 Також, за словами Дмитра Табачника, продовжується робота з упровадження інклюзивної освіти для дітей з особливими потребами. У загальноосвітні заклади інтегровано понад 71 тис. дітей з особливими освітніми потребам. Уведено понад 600 посад асистентів вчителів у штати навчальних закладів.
 «Великі плани є щодо роботи з обдарованою молоддю. Фактично створено Всеукраїнський банк інтелектуальних досягнень учнівської молоді на виконання Указу Президента. В Умовах прийому на 2014 рік передбачено, що 100 дітей, які мають найвищі інтелектуальні результати – перемоги у міжнародних учнівських олімпіадах і всесвітніх інтелектуальних турнірах – матимуть додаткові бали при вступі до вищих навчальних закладів. Окрім того, Міністерство створить для кожного з них індивідуальну освітню траєкторію, тобто обдарована дитина зможе за один семестр проходити навчальну програму за своїм бажанням у більш широкому обсязі», - поінформував Міністр.
 За матеріалами сайту: http://www.mon.gov.ua/
 

 

Перейти вгору Share/Save/Bookmark