17 грудня чотири фіналісти номінації «Англійська мова» міського конкурсу «Учитель року – 2026» провели конкурсний урок − ключову складову професійних випробувань, де продемонстрували свою фахову компетентність та високий рівень методичної підготовки.
Проведені заняття стали ефективною демонстрацією сучасних дидактичних підходів, спрямованих на розвиток мовленнєвих навичок та міжкультурної комунікації. На уроках були системно застосовані ключові методики, орієнтовані на інтегрований розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письмо) та формування ключових компетентностей учнів.
Педагоги показали, як завдяки використанню інтерактивних форм роботи та особистісно орієнтованого підходу вдається забезпечити максимальне залучення кожного учня до навчального процесу, створюючи умови для ефективного спілкування та самовираження.
Проведені відкриті уроки підтвердили, що вчителі успішно впроваджують передові методики, створюючи якісні та мотивуючі умови для вивчення англійської мови.