Результати першого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти»
У 2016 році за ініціативою Міністерства освіти і науки України було започатковане загальнодержавне моніторингове дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи», заплановане в перспективі щонайменше на чотири дворічні цикли (до 2024 року).
Упродовж 2017-2018 навчального року було проведено перший цикл моніторингового дослідження. Участь в основному етапі, що проходив у квітні-травні 2018 року, узяли майже 10 000 учнів 4-х класів та 286 учителів закладів загальної середньої освіти з усіх регіонів держави, у тому числі − міста Харкова.
За підсумками моніторингового дослідження 2018 року було зібрано та проаналізовано значний обсяг інформації, яка може бути корисною для адміністрацій закладів загальної середньої освіти, учителів початкових класів та батьків.